
Farshid Yadollahi, een van de advocaten van de Derwishen, zei in een interview met Radio Farda dat er tijdens de onlusten in Kovar vier mensen gewond waren geraakt; een van hen, geïdentificeerd als Vahid Banayi, stierf in het ziekenhuis. Ook de website Majzoubain Nour [die banden heeft met de Derwishen] meldde dat ‘Vahid Banayi, die werd beschoten door veiligheidstroepen, stierf om 18.30 op 6 september na drie dagen in het ziekenhuis’.
Drie andere Derwishen, geïdentificeerd als Ibrahim Fazli, Asghar Karimi en Mohammad-Ali Sa’di, zijn gewond geraakt door de kogels van de veiligheidstroepen en bevinden zich in kritieke toestand in het ziekenhuis. (Website Radio Farda, Human Rights and Democracy Activists in Iran – 7 september 2011)